Sunday, November 21, 2010

Saya Budak Baru nak Belajar

    Hari ini, 22November2011 tercatat lah sejarah dalam hidupku apabila mula menceburkan diri dalam bidang blogging ini....aku sebenarnye dah lame mengenali bidang yg sgt femes ni...tp masih belum terima hidayah utk membuat blog...aku lebih suka follow and bace blog org....then hari ini, xtaw npe terdetik la niat utk memiliki blog sendiri...haha dan aku pon dpt inspirasi dr membe2 yg suruh aku buat blog..haha nah amik ni blog aku keh3.
    Aku rasa seronok bila baca blog orang, sebab dari situlah kita dapat mengetahui apa yang kita tak tahu tentang org tu. Kita juga dapat mengenali seseorang itu dengan lebih dekat walaupun tak pernah ckp or jumpa dengan dia. Aku juga masih lagi belajar macam mana nak menghasilkan sebuah blog yang dapat bagi manfaat kepada diri aku dan juga orang lain. Kalau tak, memang membazir masa aku je menaip byk2 bende yg xpenting kih3.Then kepada mereka2 yg sudah berpengalaman dalam bidang ni, aku berbesar hati klu anda semua nak komen or bagi idea utk blog ni. Itu saja untuk kali ini, sekian tq =)

No comments:

Post a Comment