Thursday, February 9, 2012

Ketahui Harga Blog Anda Dalam Ringgit Malaysia


   




   Masih ramai yang tak tahu blog-blog yang korang miliki ada harga yang tersendiri. Harga yang aku maksudkan ialah harga yang boleh dinilai dalam Ringgit Malaysia. Betul ke ni?

   Jawapanye "ye, memang betul". Tak kira la blog korang tu blog personal ataupun blog berunsurkan gosip dan informasi, blog-blog tersebut ada nilai dan harga yang berbeza-beza. Kalau korang nak tahu harga blog korang, sila click di SINI.

   Ataupun korang boleh terus pergi ke laman web  http://bizinformation.com.my. Dekat sini korang juga boleh tahu mengenai Daily Pageviews and Daily Visitors blog korang. Korang pun bleh tahu blog korang dalam Malaysia Rank. Aku dah pun try benda ni dan memang betul la keluar harga blog aku dekat situ. ni ade contoh screenshot.





    So, kepada mereka yang terasa agak-agak nak menjual blog tapi tak tahu nilainya berapa, korang boleh la try sekarang. Alang-alang dah try tu ape kata korang share sikit berapa harga blog korang...aku gerenti mesti korang terkejut punya hehe

selamat mencuba...





















26 comments:

  1. kite nye murah je.. RM 1,066.64.
    sobsss

    ReplyDelete
  2. hehe..da try...dpt RM 1,080.61 jeh...

    ReplyDelete
  3. saya punya blog lagi murah... RM 900 ++ jer...uhuk...uhuk...

    ReplyDelete
  4. NAL punya blog murah je : RM 1,085.57*
    ade sapa2 nk beli x?hehhe

    ReplyDelete
  5. haha.. RM1040.06 je.
    mahalnye blog krang sume..
    hehe

    ReplyDelete
  6. meeeoowww.... thanks information... my blog priceless la.. nak wat cm ne eak??huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2..jgn putus asa teruskan blogging sampai naik harga haha

      Delete
  7. huhuuuu murahnye...sy nye RM 1,210.14 je...

    ReplyDelete
  8. dah try. hrga blog cik tikah RM 10,022.97. wahhhhhhh!!!! bnyk tuh. hehe..

    ReplyDelete
  9. haha. saya pernah try dulu.. saya try jugak letak blog ummi saya.. x leh caya je application ni.. -,- ummi saya baru buat dua post, tp RM 1,105.17. haha.

    Latest Entry: Gadis Alien??

    ReplyDelete
  10. cik punyer RM 14,310.27 ..
    ade gk 27 sen.haha
    sape nk beli,meh2..kaye jap.haha

    ReplyDelete
  11. boleh jual2 ke? cm best jer..sy punya 10050 jer

    ReplyDelete
  12. hahahha.tade dlm rank.tapi kan berblog nie suke suke je kn isi mse lapang.jom jm blogwalking~

    ReplyDelete
  13. ergh! ta berapa faham la -.-'' kucing~ bole tunjukk ajr :D

    ReplyDelete
  14. copy url blog awk pastu paste kat ruang kosong tu

    ReplyDelete
  15. RM 56,793.91 ... fuuuuu.. betul ka harga blog aq nie.. xcayala..hak3..

    ReplyDelete