Monday, November 29, 2010

Proton Inspira VS Mitsubishi Lancer

 Mesti korang semua pernah dengar pasal model kereta terbaru proton, Proton Inspira kan. Kalau korang nak tawu aku memang agak berminat dengan keta ni sebab dia punye pattern same macam Mitsubishi Lancer yang femes tu.haha. So semalam, waktu aku tengah bosan-bosan online aku pon cari la info pasal keta ni. Pastu korang nak tawu ape aku jumpa?  Aku jumpa sumting yang agak lucu di sini...


Pada suatu hari Mitsubishi Lancer telah bertemu dengan Proton Inspira di dalam sebuah pameran kereta...maka terjadilah perbualan di antara dua kereta tersebut..




Sapa gelak dia tak patriotik! Haha! Sapa la punya kerja ni, confirm salah sorang owner Mitsubishi Lancer punya kerja ni. Ye lah, lepas ni tak market dah la kereta dia bila bawak balik kampung..kih3

Dengar cerita Mitsubishi terpaksa buat partnership dengan Proton sebab Mitsubishi Lancer tak laku kurang mendapat sambutan di Malaysia.  X tawu ler betol ke x...









2 comments: